Hatsue

(Basat en fets reals)

Un de cada quatre catalans podria possiblement agafar la grip porcina

S’eleven a deu els casos de grip porcina mentre Sanitat confirma que 1 de cada 4 espanyols podria agafar el virus.

El Ministeri de Sanitat confirma que hi ha risc d’infecció a Espanya de l’anomenada grip porcina, una mutació de la branca H1N1. No només hi ha hagut deu casos confirmats a Espanya, sinó que un 25% de la població correria el risc d’agafar la malaltia si s’acostés a una persona infectada a menys de tres metres, incrementant-se les possibilitats de contagi en períodes de quart creixent a un de cada tres ciutadans de l’Estat.

La Consellera de Sanitat, Marina Geli, intentant evitar l’alarma pública i el possible linxament de persones d’origen mexicà, ha promogut una campanya per tranquil·litzar la població consistent en aparèixer a tots els principals mitjans públics del país per assegurar el baix risc de contagi, sabent que la seva presència negant els fets a totes hores és la millor assegurança contra l’alarma social indiscriminada. Paral·lelament, la conselleria ha endegat una campanya dirigida a fomentar les mesures que evitin el contagi i s’estan comprant quantitats astronòmiques de vacunes, només de manera preventiva. Això sí, des del Ministeri de l’Estat, la ministra d’Economia Elena Salgado ha recordat que la carn de porc no produeix contagi, i demana a la població que no s’arrisqui a que caiguin els preus de derivats porcins i que un sector econòmic més es trobi en crisi.

Extracte de la campanya preventiva del departament de Salut:

- Eviti parlar, tocar o mantenir relacions amb gent de procedència mexicana
- Atenció als rics! Poden haver estat a Cancún
- Compra mascaretes: evitaràs el contagi i revitalitzaràs un sector de l’economia
- Recorda aquesta formula: multiplicar l’edat que tens per la posició que té el teu signe del zodíac et dirà les possibilitats de contagi
- No volem més sectors en crisi, així que recorda que el pernil no transmet el virus

17 comentarios:

Laura23 dijo...

Ay Dios! Ayer en el metro un señor me tosió encima! Sabéis si en el CAP me harán la prueba de la gripe?

Trueno dijo...

Mira Laura, no lo sé, pero si te digo que yo des de el lunes voy caminando al trabajo. Más vale cansado que muerto!

el_apocalipsis_se_acerca dijo...

primero el SIDA, la crisis económica, ahora la gripe...esto está muy mal! Iros preparando para el final, porque me parece que esto se acaba!

Mierda_de_sociedad dijo...

Tanta alarma y tanto correr, cuando es un virus que han hecho las farmacéuticas para vendernos las putas vacunas a precio de oro! CONSPIRACIÓN INTERNACIONAL!!!!!!!!!!!!!

Celta56 dijo...

Joder, tanto preocuparnos de la gripe esta cuando cada mes llegan nuevos inmigrantes que traen enfermedades que estaban erradicadas en España y nadie dice nada. Eso es una pandemia! Y la estamos pagando nosotros de nuestro bolsillo!

Perlas dijo...

por fin una solución al paro! Y el PP sin enterarse!

Juanjo69 dijo...

Algunas compañías de vuelos no devuelven el dinero si decides no volar por cuestiones de seguridad. Es que nadie puede obligarles? Debo correr el riesgo o perder mi dinero?

SinPAZ dijo...

Uno de cada cuatro quiere decir que si en mi familia somos cinco uno cogerá la gripe? Es que no pueden hacer nada más efectivo las autoridades? Porque no cierran fronteras? No han pensado en los niños??!

Mariano dijo...

hay que sacar los tanques de una vez o los judios nos van a tirar gripes hasta hundir el pais, ya sabemos como las gastan

Tú dijo...

El panchito que susurraba a los gorrinos. Hay que afusilarle.

cocamarin dijo...

Putos mejicanos de mierda. Ayer casi le meten un gol al Barça por culpa del puto Márquez.

Madame Blavatsky dijo...

Muy bueno, Hatsue, al principio he pensado: joder, sí que tiene comentarios la tía y luego ya me he dao cuen.

Muy buena crítica, luego cuando me compre la mascarilla saldré de casa y te iré a ver un rato, que en mi curro hay dos que volvieron el lunes del País Que No Debe Ser Nombrado (You Know Where).

aningunsitio dijo...

Este texto es más que eso, Madame. Está basado en hechos reales y en documentos reales. Todo ha sido escrito por Hatsue pero se ha inspirado en comentarios reales. El comentario contra los judíos, en mitad de los que hay sobre la gripe porcina, apareció realmente en un espacio similar.

A mí me parece un texto redondo, escrito en apenas dos horas (aunque pensado durante más de dos semanas), con unos comentarios cachondísimos y muy acertados. Para mí es un diez. Y ya sé que dirán que lo hago porque blablabla, pero no hay que ser muy listo para ver que es un texto buenísimos, que habla de crítica y hace crítica, que trama un tema especialmente actual y acorde con la realidad, lo que lo hace más valioso, y que tiene la idea nueva de utilizar los comentarios también como espacio artístico. A mí me encanta, además de que me hace reír y pensar.

Ulises dijo...

Laura23: Sí, t'obriran el CAP per fer-te la prova de la grip.

Trueno: Ets capaç d'anar caminant per no anar amb el transport públic?? I no tens por que el virus t'ataqui pel carrer amb un ganivet???

el_apoca...: Sí, aixó s'acaba. És que Nostradamus es va equivocar de mil•lenni al fer les seves prediccions...

Celta56: Molt rebé, la culpa la tenen els immigrants per dur la malària i la pesta bubònica de nou al nostre estimat país Espagne.

Perlas: Per què ha hagut de parlar?? Segur que se'l apropien i demà al Congrés s’aprovarà la llei que farà que a cada home i dona a l'atur se'l injecti el virus porcí. Així s'acabarà el problema de l'atur!!!

Juanjo69: Home, jo estic en la mateixa situació que tu...jo el que faria és bombardejar l'Iran, que són l'eix del Mal.

SINPAZ: Bueno, no ben bé, en realitat serien 1,25 membres de la teva família. Els nens, amb la playstation ja tenen prou per anar tirant. No pensis tant en ells!

Mariano: Que nooo, que la culpa la té l’Iran, no els jueus. Els jueus tenen la culpa de la pesta bubònica que ens porten els immigrants. L'Iran té la culpa del grip porcí...

Tu: Hi hauria que "afusilar" a uns quants humanoides abans de "el hombre que susurraba a los gorrinos"

Hatsue, un gran treball. Boníssim, encara que no em puc creure que això sigui real!! xDDD

clementine dijo...

M'encanta! xDDD

enllocperòquesiguibenlluny dijo...

I és veritat. Aquest tipus de malaties sempre porten una alarma general per part dels medis. El "20 minutos" titulava el dijous 30 en portada "La OMS ve la pandemia inminente y sugiere el cierre de los colegios" amb el subtítol "La OMS elevó ayer el nivel de alerta tras una reunión de urgencia. En España ya hay 10 enfermos confirmados, seis de ellos catalanes. Un bebé en Estados Unidos es la primera víctima mortal fuera de México".

Després llegim que qui va morir va ser un nadó mexicà que van portar a un hospital de Texas i que la gent que s'ha contagiat sense haver estat a Mèxic és pq han tingut relació directa amb la gent que ha vingut contagiada del país.

I, per acabar de arrodonir-ho, no només els medis cerquen la notícia més impactant i apocalíptica, sinó que tenim comentaristes tan lúcids com els creats per Hatsue. A què ve ficar-se amb els jueus quan estem parlant d ela grip porcina? En fi...

PD: Ulises, no m'havia fixat que havies respost tots els comments, molt bó! XD

Unknown dijo...

Tere, vull el teu autògraf! (em signes la mascareta que venia de regal amb el jueves amb la cara del cuñao?)